Gordon Murray létrehozta a mítikus McLaren F1 LM utódját, amely új magasságokba emeli az autóépítés művészetét.

Gordon Murray nevét a legendás McLaren F1 tervezőjeként ismerjük, és a konstruktőr saját álmait váltotta valóra pár éve a T50 bemutatásával. Most pedig a Le Mans-győztes F1 GTR-t idéző egyedi szuperautót alkotott belőle.
A nyolcvanas évek végén Ayrton Sennával éppen a sikerei csúcsán volt a McLaren, amikor Ron Dennis és Gordon Murray egy közúti sportautó ötletét vetettek fel. Az F1 tartotta a világ leggyorsabb autója rekordját is, és bár eredetileg eszük ágában sem volt versenyezni vele, az ügyfelek kérésére végül mégis elkészítették a pályára szánt GTR változatot, amivel 1995-ben a 24 órás Le Mans-i futamon megszerezték az első, harmadik, negyedik és ötödik helyet is.
A győzelem ünneplésére a McLaren egy különleges kiadást készített, amelyet a GTR ihletett. Az F1 LM változatban egy még erősebb V12-es motor kapott helyet, mint a versenyautónál és az utcai modellnél. Az áramvonalas dizájnja később más Formula-1-es autók átalakítását is inspirálta. Eközben Gordon Murray is megalkotta saját szupersportautóját, a 2020-ban bemutatott T50-et, amely megfektette az alapját a Gordon Murray Special Vehicles megalakulásának. Ezzel a kezdeményezéssel a tehetős ügyfelek legmerészebb álmait kívánják valóra váltani.
Szűkre szabott fényszórói körüli kerete az eredeti modell lámpáját idézi, míg hátul a négy kerek lámpa és a köztük lévő rács teremti meg a kapcsolatot a régi és az új dizájn között. Még csak terveken láthatjuk, de a versenyautósan spártai belső térben a középen lévő kagylóülés kockás üléskárpitja és a fából készült váltógomb adja meg a retró hangulatot.
A furat bővítésével a motor hengerűrtartalma 4,3 literre nőtt, és a teljesítményét sikerült 700 lóerő fölé emelni, ami igazán figyelemre méltó. Emellett még mindig képes elérni a lenyűgöző, 12 ezres fordulatszámot, ami igazi csodának számít a sportautók világában. A futómű és a motortartó szerkezet is megerősítve, így bár a gép feszesebb lett, a közúti használhatósága nem szenvedett csorbát; valójában egy elképesztően dinamikus pályagép született belőle.
Igazi limitált széria a Gordon Murray Special Vehicles egyik első autója, hiszen csak öt példányt építenek belőle, és állítólag mind az ötöt ugyanaz az ügyfél rendelte. Gordon Murray közben egy másik szuperautót is alkotott, amit szintén a Le Mans-győztes GTR ihletett, és állítólag már dolgozik a következő alkotásokon.