Kreatív Online – Egy emlékezetes kampány, amely felhívja a figyelmet: 2024 alaphangját sajnos túl sokak számára a fegyverek dördülése határozta meg.


A miláni székhelyű Emergency civil szervezet és az Ogilvy olasz műhelye idén is összefogott, hogy figyelmet irányítsanak a háború sújtotta embertársaink mindennapjaira.

Megrázó kampánnyal jelentkezett egy olasz NGO és az Ogilvy olasz irodája: a "365 days" névre keresztelt, évről évre megújuló kampányukban arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy amíg sokak számára adottak az ünnepélyes keretek 2024 lezárására, addig rengeteg embertársunknak ezek a napok nem az ünneplésről és visszaemlékezésről, hanem a túlélésről szólnak, számukra ugyanis teljesen átformálódtak a mindennapok. Az idő, amit a családdal, barátaikkal vagy az elmélyüléssel töltenének, átalakultak háborús időszámítássá. Ezekben a napokban sajnos csak egy dolog számít: megélni a következőt, lehetőleg épségben.

Ezekből az átalakult pillanatokból állított össze kampányfilmet az Ogilvy. Láthatunk kislányokat játszani, szerelmes párt ölelkezni, embereket utazni.

A történet csavarja abban rejlik, hogy a békeidőket idéző, ártatlan pillanatok váratlanul háborús, rögös valósággá alakulnak: az utazás valójában menekülés, az önfeledt játék a megfontolt elrejtőzés, míg a csók nem más, mint a fájdalmas búcsú jele.

"2024-ben több mint ötven aktív fegyveres konfliktust zajlott a világban, emberek millióinak alakítva ezzel át az életét háborús mindennapokra. Az új év beköszöntével rájuk szeretnénk emlékezni, és imádkozni értük. Köszönjük az Ogilvy-nek a lelkesedést és a közös célért való küzdelmet, amivel az utóbbi tíz évben sikerült megmutatnunk, miért olyan fontos a béke" - mondta el a kampánnyal kapcsolatban Simonetta Gola, az Emergency kommunikációs vezetője.

Az idei reklámkampányunk különleges módon fog megjelenni a civil szervezet közösségi média platformjain, valamint az olasz La7 tévécsatornán, kezdve december 30-ától. Készülj fel egy izgalmas időszakra!

Related posts