Rekordösszeg: ennyit kérnek fél percnyi reklámidőért a Super Bowl alatt - Szabad Föld


Kép: Patrick Mahomes boldogan ünnepli a trófeát, miután a Chiefs diadalmaskodott a Super Bowl LVIII-ban a San Francisco 49ers ellen. Fotó: TIMOTHY A. CLARY, Forrás: AFP

Az 59. Super Bowl körüli izgalom már most tetten érhető, hiszen a várakozások szerint a televíziós nézőszám megint megdöbbentő magasságokba emelkedik. A legfrissebb felmérések alapján az Egyesült Államokban legalább 120 millió ember szeme a képernyőre tapad, amikor a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapása a New Orleans-i Caesars Superdome-ban zajlik. Tavaly a nézőszám elérte a 123,7 milliót, ami azt jelenti, hogy gyakorlatilag minden harmadik amerikai a nagy döntőt követte figyelemmel. Az esemény tehát nem csupán sportesemény, hanem egy igazi kulturális jelenség is, amely mindenkit magával ragad.

A Kansas csapata immár harmadik alkalommal léphet a nagydöntő színpadára, és ezzel sporttörténelmet írhat, hiszen ők lehetnek az első együttes, amely egymás után háromszor hódítja el a sportág legbecsesebb trófeáját. A Philadelphia csapata is izgalmas időszakot él meg, hiszen az utolsó három év során másodszor jutottak el a döntőbe, és 2023-ban éppen Kansas ellen kellett fejet hajtaniuk a vereség előtt.

Related posts