A Peugeot 308 új megjelenése szigorúbb vonásokkal gazdagodott, és most egy frissítéssel lép tovább a piacon.

Megérkezett a pillanat, amikor a 308-as modell ráncfelvarrásra szorul: a Peugeot kompakt autójának dizájnját a legújabb 3008-as stílusához igazították. A hibridek már ismerősek voltak számunkra, de az elektromos verzió most egy kicsit nagyobb akkumulátorral büszkélkedhet, ami még nagyobb hatótávolságot ígér.
A Peugeot 308-as legújabb verziója még mindig friss élményként él bennünk, pedig valójában már több mint négy éve, 2021-ben debütált. Mostanra azonban elérkezett az idő a ráncfelvarrásra, amelyet a naptárba is bejegyeztek. A dizájnja nem tűnt elavultnak, de a finomhangolásra szükség volt. Az új stílusjegyeket az éppen frissített Peugeot 3008-as modellhez igazították, így a 308-as is megújult, modern megjelenést kapott.
Szemből nézve a legszembetűnőbb átalakulások a hipnotikus hűtőmaszkban rejlenek, amely már nem a korábbi kis vízszintes elemek sokaságából áll, hanem inkább néhány, impozánsabb függőleges vonalra épül. A nappali menetfény dizájnja is ehhez a változáshoz igazodott, és...
A megújult 308-as modellben a márka történelmében először fényjátékként ragyog a jellegzetes embléma, amely a GT változathoz szériafelszereltségként jár. Az új színpalettában izgalmas árnyalatok tűnnek fel, különösen az ötajtós és a kombi verziók esetében, ahol két egyedi kék árnyalatot mutatnak be.
Mostantól minden változat szériafelszereltségéhez tartozik egy új, izgalmas frissítés. A belső térben a különbségek felfedezéséhez szinte nagyítóval kell keresgélni. A legfontosabb újítások a digitális felületeket érintik: a színes képernyős műszeregység és a középső érintőkijelző modernizálása révén még felhasználóbarátabbá vált az élmény.
A megújult hibrid és plug-in hibrid változatokat már egy éve bevezette a 308-ashoz a Peugeot, most a tisztán elektromos E-308-as megújulásán volt a sor. A teljesítménye maradt 156 lóerő, de az akkumulátor hasznos kapacitását 50,8-ról 55,4 kilowattórára növelték, ezzel
Az 1,2 literes, turbós háromhengeres benzinmotort kapja a hibrid változat, hatfokozatú duplakuplungos váltóval, 145 lóerővel és 4,7-5 literes fogyasztással, míg az 1,6 literes,
a 17,2 kilowattórás akkumulátor 85 kilométeres hatótávot tesz lehetővé. Nem minden országban, de a 308-ashoz továbbra is elérhető az 1,5 literes, 130 lóerős turbódízel.
A Peugeot továbbra is a franciaországi, mulhouse-i üzemében gyártja a kompakt autóját, amelynek megújult változata idén ősszel már a kereskedésekben lehet.